У жовтні 2022 року СЕО та lead команди UI/UX design AGOV Agency Ярема Гарда, шукав спосіб зняти з себе частину комунікації з іноземними партнерами. Допомогла корпоративна англійська для дизайнерів.
Анастасія Машталяр, засновниця й CEO Solid English School, розповідає, як їхні корпоративні курси та підхід до роботи допомогли AGOV Agency досягти мети та покращити спілкування з іноземними клієнтами.
Чому компаніям важливі корпоративні курси інглішу
Компанія, що вирішує навчати своїх працівників на курсах англійської, не лише покращує бренд роботодавця, а й закриває інші бізнес-потреби. Наприклад, AGOV Agency вирішили, що найкраще замовнику пояснить флоу роботи та запропонує рішення сам дизайнер, а не його керівник. Так топменеджмент зможе делегувати операційку й зосередитися на управлінні та стратегії.
У компанії був запит підтягнути рівень інглішу дизайнерів студії до впевненого Intermediate, а разом з тим – згуртувати команду.
Як Solid організовує корпоративне навчання
Одна з плюшок для компаній, що вирішують організувати корпоративне навчання для підлеглих – можливість створити програму, що відповідатиме цілям бізнесу. У випадку з AGOV Agency ми поспілкувалися з менеджментом компанії та співробітниками, щоб максимально зрозуміти формат комунікації з клієнтами. Потім ми протестували поточний рівень англійської гайзів, щоб чітко розуміти точку А.
Після цього ми розробили профільні курси англійської для дизайнерів. Ось як ми переконалися, що наша програма підходить компанії:
залучили зовнішніх експертів у сфері graphic design та UI/UX design;
пройшли навчання на курсах для дизайнерів;
розробили кейсові уроки й домашні завдання, щоб на заняттях гайзи занурювалися у професійну комунікацію й практикували спілкування на інгліші, наче вони вже спілкуються з замовниками;
імплементували в навчання гейміфікацію та роботу в парах і міні групах на уроках.
Щоб всі були задоволені навчанням, ми намагалися підібрати зручний графік для команд і апрувили щомісячний план роботи з бізнесом та гайзами. Наше завдання – прибрати головний біль HR-ів та керівників, тому ми надавали постійний support та звітність за такими показниками:
прогрес;
відвідуваність;
задоволеність гайзів.
Цю інформацію можна використати для PDP та звітності для топ менеджменту. Також студенти отримали сертифікати в кінці навчання.
Які результати AGOV Agency після навчання
Ми розділили гайзів на дві групи, в кожній з яких проводили заняття один раз на тиждень. За чотири місяці ми підтягнули рівень однієї групи з Pre-Intermediate до Intermediate, другої – з Intermediate до Upper-Intermediate.
Дизайнери почали спілкуватися з клієнтами більш професійно й невимушено. А самі співробітники краще познайомилися одне з одним завдяки взаємодії на заняттях. У команді з’явилося більше взаємодопомоги та зменшилися конфлікти.
Якщо твоя компанія хоче покращити комунікацію з іноземними замовниками, запрошую на корпоративні курси англійської мови від Solid English School. За твоїм запитом ми розробимо індивідуальну програму, що допоможе вийти на новий рівень спілкування з іноземними клієнтами.