Вишиванка крокує світовими подіумами

Українська вишиванка продовжує підкоряти Америку. 20 вересня в Чикаго в рамках Ukrainian Chicago Fashion Show пройшов показ дизайнерських вишиванок та одягу в етнічному стилі відомого українського модельєра Оксани Караванської.



Український одяг та висока мода

Це вже не перший випадок, коли на світових подіумах демонструються колекції, створени пид враженням від українського народного костюму. "Піонером" тут можна назвати Жана-Поля Готьє, який ще в 2005 році після відвідання України представив колекцію вишитих суконь, названих іменами історичних областей України. А сектори, на які було поділено зал, назвали на честь різних українських міст.

Цій тренд підхопив у 2008 році Джон Гальяно, який створив для Dior колекцію одягу з українськими етнічними мотивами. В тому ж році моделі з гуцульською вишивкою були представлені брендом Gucci.

Але справжнє зацікавлення українським одягом почалось після Революції Гідності. Протягом 2014 — 2015 років різні закордонні модельєри звертались до мотивів народного костюму України. Наприклад, модний дім Valentino одягнув моделей в сорочки, сукні і пальта, оздоблені вишитими орнаментами, традиційними для вишиванок. Неодноразово і українські дизайнери запрошувались представляти свої моделі за кордоном.



Український виробник виходить на закордонні ринки

Невдовзі українська вишиванка буде з’являтись не лише на подіумах високої моди, але стане доступною й звичайним американським та європейським модникам та модницям. Адже відома українська компанія "ЕтноДім" нещодавно оголосила, що виходить зі своєю продукцією на ринки США, Канади та країн Євросоюзу.

Компанія "ЕтноДім" випускає різноманітний одяг в національному стилі — вишиванки, сукні, плахти, пояси, футболки, а також чоловіче та жіноче взуття. Для їх виробництва використовуються лише натуральні тканини, а усі вишивки робляться виключно вручну. На сайті компанії http://etnodim.com.ua представлені як моделі, які можна носити кожен день, наприклад, на роботу чи на лекції в навчальному закладі, так і ті, що будуть пасувати для більш урочистих подій — походів в театр, в клуб, на концерт.

Значну увагу "ЕтноДім" приділяє створенню національного одягу для дітей. В асортименті компанії представлені численні вишиванки для хлопчиків та дівчаток з орнаментами, символіка та сакральне значення яких спеціально підібрані для дітей. Якщо дитина носитиме таку вишиванку, це буде з малих років виховувати в ньому повагу до рідних традицій.

В "ЕтноДомі" підкреслюють, що вихід на закордонні ринки не означатиме меншої уваги до вітчизняного споживача. Навпаки — в планах компанії подальше розширення асортименту та створення нових оригінальних моделей з урахуванням смаків українських покупців. Діяльність компанії і надалі сприятиме популяризації національного одягу як в Україні, так і в світі.


Источник: etnodim.com.ua