Чому машина не заводиться — 7 найчастіших причин та способи їх усунення
Категорія
ГІД ONLINE.UA
Дата публікації

Чому машина не заводиться — 7 найчастіших причин та способи їх усунення

Чому машина не заводиться — 7 найчастіших причин та способи їх усунення
Джерело:  online.ua

Іноді трапляються прикрі ситуації, коли терміново потрібно кудись їхати, а машина не заводиться, хоча нещодавно все було в порядку і ви не помічали ніяких проблем. Неполадка може бути серйозною, проте в деяких випадках проблему можна швидко вирішити власноруч. Гід Онлайн розповідає про найчастіші причини, чому машина не заводиться, а також ділиться порадами, як усунути несправності. 

Причин, чому ви не можете завести свій автомобіль, насправді може бути багато, як може відрізнятися і ступінь їх серйозності. Іноді буває й таке що одна поломка стає підґрунтям для іншої, тому розібратися з ходу, що саме знерухоміло ваше авто, буває доволі важко. Проте, в більшості випадків трапляються такі несправності:

  • сів акумулятор;

  • пошкодження електропроводки;

  • вийшов з ладу стартер;

  • проблеми з подачею палива;

  • паливо залило свічі;

  • збої в роботі сигналізації;

  • несправний електронний блок керування двигуном.

Щоб уникнути виникнення вищеназваних проблем, слід проводити постійну перевірку усіх життєво важливих вузлів автомобіля, частіше звертатися до сервісного центру на техогляд та діагностику та ретельно доглядати за транспортним засобом.

Чому машина не заводиться з ключа?

 Фото: envato.com

Проблема може бути пов’язана з АКБ. В сучасних машинах встановлюються надійні акумулятори з електронною системою контролю, проте й вони з часом виходять з ладу. Це стається через вичерпаний ресурс АКБ, несправність генератора, неправильне підключення до клем, або ж через банальну розрядку (наприклад, ви забули вимкнути систему обігріву на ніч). Також акумулятор швидше розряджається в холодну пору року.

Іноді може бути просто недостатньо палива і авто потрібно заправити. Проте бувають й інші проблеми, наприклад, розрив шлангу сепаратора, розгерметизація між баком та патрубками, паливний бак тріснув, або вийшло з ладу реле бензонасосу. Якщо знайшлося протікання біля бензинового насосу, потрібно замінити ущільнювач.

Ще одна поширена проблема – вихід з ладу стартера. Про це може свідчити наявність скреготу та інших неприємних звуків після того, як ви повертаєте ключ запалювання. Скоріш за все, неполадка криється в ланцюзі між тяговим реле стартера та акумулятором.

Щоб пересвідчитися у цьому, необхідно взяти будь-який провід, одним кінцем підключити його до штекера реле, а іншим доторкнутися до плюсової клеми АКБ. Якщо автомобіль не заводиться, значить потрібно міняти проводку.

Що робити, якщо стартер крутить, а машина не заводиться?

Фото: envato.com

Якщо стартер прокручується і намагається підключитися, проте нічого не виходить, проблема може критися в несправності проводки, або якщо згоріли запобіжники. Проводка може бути пошкоджена, або відбулося окислення контактів. Це добре помітно, коли на клемах з’являються сліди потемніння чи корозії.

Як правило, проблема вирішується просто – достатньо знайти місце, де відійшов контакт та поворушити провід, а бо ж якщо відбулося окислення (з’явився характерний зелений наліт), потрібно очистити місце з’єднання за допомогою металевої щіточки, напилка чи наждачного паперу.

Також може вийти з ладу котушка запалювання. Якщо під час повороту ключа стартер можна повернути, але не відбувається характерне клацання, слід перевірити котушку на наявність іскри. При розриві кабелю високої напруги необхідна його термінова заміна. Якщо ж це нічого не дало, замінити треба вже саму котушку.

Чому машина не заводиться, якщо акумулятор заряджений?

При справному стартері, заправленому баку та зарядженому акумулятору паливо може не горіти через те, що не потрапляє до циліндру, або через вихід з ладу електронної системи керування. Плати ЕБК могли пошкодитися під дією корозії та ржавіння. Для деяких автомобілів це доволі поширена проблема, пов’язана з їхньою конструкцією. Єдиний спосіб вирішити дану несправність – звернутися до майстрів автосервісу.

Також міг статися збій в роботі сигналізації. Електронна сигналізація в результаті неполадок, може блокувати запуск двигуна. Якщо машина обладнана сучасними комп’ютерними системами контролю, проблема може бути на програмному рівні. Також міг вийти з ладу протиугінний пристрій.

Чому машина не заводиться після простою?

Фото: envato.com

Тривалий простій автомобіля негативно відображається на багатьох системах. В першу чергу, розряджається акумулятор, який здатний зберігати енергію для запуску двигуна не більше, ніж півроку.

Тому, якщо ви довго не користувалися автомобілем, радимо поставити АКБ на зарядку. Слід також пам’ятати, що якщо акумуляторна батарея довго була посадженою, це може значно скоротити її експлуатаційний ресурс. Також через простій можуть пересохнути клапани бензонасоса (їх слід змочити бензином) та розтріскатися гумові шланги.

Чому не заводиться машина на бензині?

У авто на бензині можуть виникнути проблеми з карбюратором. Також слід зробити перевірку на наявність проблем з дросельною заслінкою, паливним фільтром та насосом. Буває й таке, що свічі, які відповідають за подачу іскри та загоряння бензину, засмітилися або були залиті паливом.

Щоб виправити ситуацію, достатньо їх викрутити та ретельно просушити. Якщо свічі випрацювали свій ресурс, необхідно їх замінити. Така проблема особливо характерна для сучасних моторів з електронною системою впорскування.

Чому не заводиться машина на газу?

Двигун на газу має свої особливості. В зимовий період він має бути добре прогрітим, тому можливі проблеми з запуском через низьку температуру навколишнього середовища. Теж саме відбувається через довготривалий простій.

Ще одна можлива причина проблеми з запуском газового двигуна – знаходження газу всередині впускного колектора. При цьому газ починає змішуватися з паливом. Також можливий вихід з ладу фільтру та з’єднувальних шлангів.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?