Хто такий таргетолог і як їм стати — все, що потрібно знати про професію
Категорія
Робота
Дата публікації

Хто такий таргетолог і як їм стати — все, що потрібно знати про професію

Хто такий таргетолог і як їм стати — все, що потрібно знати про професію
Джерело:  online.ua

Останнім часом стають все більш популярними так звані «цифрові» професії. Особливо це стосується інтернет-маркетингу, адже компаніям необхідно заохочувати дедалі більше клієнтів, а соціальні мережі ідеально підходять для розміщення реклами. Для цього вони винаймають таких спеціалістів, як таргетологи. Гід Онлайн розповідає все, що потрібно знати про професію таргетолог - що потрібно вміти, де навчатися та кому вона підходить.

У чому суть роботи таргетолога?

Фото: unsplash.com

Таргетолог – це людина, яка спеціалізується на рекламі для цільової аудиторії, що спрямована на збільшення доходів бізнесу. Для розміщення реклами таргетолог використовує соцмережі, в першу чергу Facebook та Instagram, тому що ці платформи найбільше для цього підходять. Проте він може користуватися і іншими відомими платформами, наприклад LinkedІn.

Формування цільової аудиторії відбувається завдяки персональній інформації, яку вказують користувачі при реєструванні та створенні профілю у соцмережах. Як правило, це стать, вік, сфера інтересів, пабліки на які підписується користувач, його географічне місцезнаходження. Основна задача таргетолога полягає у тому, щоб «підігнати» рекламу під цільову аудиторію.

Де можна вчитися на таргетолога?

Фото: unsplash.com

Таргетолог – це професія, яку можна освоїти самостійно за декілька місяців і відразу почати заробляти. Можна також пройти спеціальні курси та отримати необхідний дослід, спілкуючись з професіоналами. Якщо ви вибрали самостійне вивчення матеріалу – корисні уроки можна знайти на платформах на зразок YouTube. Та варто зазначити, що інформація там досить розрізнена та не структурована, а для того щоб досконало освоїти професію таргетолога необхідний системний та комплексний підхід.

Якщо ж ви обрали навчання у спеціалістів – зверніться до однієї зі спеціалізованих шкіл. Це допоможе вам отримати такі навики:

  • визначення та планування бюджету, а також способи оптимізації витрат для отримання найкращих результатів для бізнесу;

  • запуск рекламних оголошень та налаштування таргетингу в соцмережах Facebook та Instagram;

  • створення цікавих та креативних текстів та оголошень за допомогою простого у освоєнні софту;

  • тестування рекламних оголошень та масштабування найбільш ефективних з них;

  • робота з аналітичними інструментами, на зразок Google Analytics;

  • аналіз результатів рекламних кампаній та пошук нових клієнтів за допомогою соціальних мереж.

Як правило, такі курси тривають від 3 до 12 місяців і включають в себе все необхідне для оволодіння професією таргетолога. Серед найбільш відомих платформ для вивчення таргетингу можна відмітити Skillbox, International Marketing Business Academy та Republic.

Як почати працювати таргетологом?

Фото: envato.com

Для того щоб почати працювати таргетологом слід мати деякі навички. В першу чергу, потрібно вміти орієнтувати рекламу на певну аудиторію. Якщо починаєте з фрілансу вам потрібно задавати клієнту такі запитання, щоб отримати максимум корисної інформації, яку потім буде необхідно опрацювати. Для початку можна зайнятися вивченням методики Customer Development.

Також ціниться вміння писати короткі тексти, що мають зацікавити потенційного покупця. Не зайвим буде мати досвід роботи копірайтером. Тексти оголошень мають бути чіткими, лаконічними та максимально інформативними. Для того щоб навчитися лаконічно подавати інформацію не обов’язково записуватися на недешеві курси, адже в Інтернеті є багато навчальної літератури, наприклад книжки Дениса Каплунова чи Максима Ільяхова.

Ще один корисний навик – вміння використовувати графічні редактори. Це необхідно для того, щоб відкоригувати зображення чи відео, адже вони являються важливим доповненням до текстової рекламної інформації. За допомогою такого софту можна прибрати зайві елементи з зображення, додати свої, склеїти рекламний ролик, накласти різні ефекти. Існують як онлайн-редактори, так і програми на зразок Adobe Photoshop.

Не менш важливо вміти складувати медіаплани. Починаючий таргетолог має бути ознайомлений з основними показниками реклами в соцмережах, розбиратися у формулах, а також вміти проводити необхідні розрахунки. Автоматизацією краще користуватися у тому випадку, якщо ви вже зрозуміли, як проводити розрахунки.

Кому підійде професія таргетолог?

Освоїти професію таргетолога буде простіше за все людям з певними задатками. Якщо ви не боїтеся приймати нестандартні рішення, експериментувати, дружите з цифрами – ви можете спробувати себе у даному напрямку. Також ця спеціальність добре підходить людям, які бажають працювати за власним графіком та не хочуть постійно знаходитися в офісі. Буде простіше, якщо ви являєтеся маркетологом, аналітиком, SMM-спеціалистом чи контекстологом.

Скільки у середньому заробляє таргетолог?

Якщо ви на фрілансі, то розмір заробітку буде залежати від того, скільки роботи ви берете. Новачки (люди, які вже пройшли курси і ведуть хоча б один проєкт) зазвичай беруть з клієнта від $150 за місяць. Щоб вести один проєкт, слід витрачати в середньому 4-6 годин в тиждень.

Більш досвідчені маркетологи можуть братися за 5-6 проєктів на місяць, тратячи на роботу приблизно 30 годин в тиждень. При цьому за один проект можна брати $250-300. В результаті місячний заробіток складе приблизно $2000. Якщо ж ви будете працювати у компанії, ваша зарплата буде залежати від регіону та складності поставлених задач. Вона варіюється від 8 до 26 тисяч гривень.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?