Як створити крутий мерч і заробити на ньому: лайфхаки для блогерів-початківців
Категорія
Лайфхаки
Дата публікації

Як створити крутий мерч і заробити на ньому: лайфхаки для блогерів-початківців

Як створити крутий мерч і заробити на ньому: лайфхаки для блогерів-початківців
Джерело:  online.ua

Якщо ви блогер, музикант, чи інша медійна особа, і у вас вже є своя аудиторія, принаймні в декілька сотень чи навіть тисяч чоловік, ви можете отримати додатковий заробіток від своєї популярності. Мова йде про мерч, який з радістю купуватимуть ваші фанати в мережі. Гід Онлайн ділиться лайфхаками, як створити крутий мерч і заробити на ньому – зрозуміла та детальна інструкція для блогерів-початківців.

Що таке мерч та які товари для нього підходять?

Фото: freepik.com

Мерч – це товари, які мають оригінальну символіку, логотипи, написи чи принти. Першими, хто почав активно використовувати мерч в якості джерела прибутку, стали відомі західні рок-гурти. Згодом мерч розповсюдився і на пострадянському просторі. Безсумнівно, ви бачили підлітків на концертах в балахонах з логотипами гурту Scorpions.

Останнім часом випуском мерча активно зайнялись і блогери. При цьому мерчем не обов’язково має бути одяг. В цю категорію потрапляє будь-який товар, на який можна нанести оригінальний малюнок чи логотип. Чашки, авторучки, браслети, чохли для смартфонів, брелоки, сувеніри – все це теж може називатися мерчем.

Випуск таких товарів не тільки підвищує прибуток медійної особи від їх покупок, а ще й слугує додатковою рекламою. Так, наприклад, людина вділа худі, на якому є назва Youtube-каналу. Звісно, знайдуться ті, хто зверне увагу на напис та теж зацікавиться цим каналом. В результаті у блогера збільшиться кількість підписників.

Як придумати і створити мерч?

 Фото: freepik.com

Створення власного мерчу, як і створення бренду, має свої нюанси. Все залежить від того, що саме ви плануєте продавати. Якщо це буде одяг чи аксесуари, ви повинні врахувати, як саме виглядатимуть надписи на них, де саме їх краще розмістити, який шрифт та колір букв використати, який малюнок додати до логотипу, тощо.

В сучасному світі велику роль відіграє епатаж. Напис та зображення на мерчі мають бути яскравими, навіть дещо викликаючими та добре запам’ятовуватись. Так, наприклад, це може бути ваше фото, на якому у вас цікава гримаса на обличчі, або фраза-девіз, яку ви часто цитуєте у своїх роликах.

Також ви маєте враховувати смаки цільової аудиторії. Якщо це молодь з субкультури хіпстерів, то краще за все буде в якості мерчу використовувати термокружки для кави, адже цей напій дуже популярний серед хіпстерів. У свою чергу підлітки, які навчаються в школі, носитимуть сумки з логотипами та зображеннями.

Після того, як ви визначилися з тим, які речі стануть вашим мерчем, та підібрали логотип чи зображення, які будуть на ньому, слід перейти до створення макету. Його можна створити власноруч за допомогою спеціальних онлайн-сервісів, або ж звернутися до дизайнера. Якщо ви початківець і ще не готові платити за співпрацю з крупними студіями, можете почати з дизайнерів-фрілансерів.

По створенному макету ви вже можете замовити першу партію мерчу. Вона має бути невеликою та пробною. Якщо товар добре розкупатиметься, ви зможете розширити свій бізнес та продавати товари оптом. Згодом можна буде наладити власне виробництво мерчу. В такому випадку вам доведеться знайти компанію-оптового поставника, в якій ви зможете замовляти заготівки для мерчу (наприклад, однокольорові футболки).

Де і як продавати мерч?

Фото: freepik.com

Продаж мерчу можна здійснювати декількома способами – через соціальні мережі, через власний онлайн-магазин, або ж через маркетплейси. Для продажу першої пробної партії мерчу краще скористатися першим варіантом. Також не забувайте постійно робити пости з власним мерчем. Наприклад, це може бути ваше фото з чашкою, на яку нанесений логотип, або фото ваших підписників, які придбали товар.

Не буде зайвим, якщо до реклами вашого мерчу долучаться ваші друзі-блогери, або ж більш відомі «колеги». Реклама через репости у наш час працює дуже ефективно. А ще ви можете влаштовувати цікаві конкурси серед підписників, переможці яких зможуть отримати ексклюзивний ваш мерч безкоштовно. Так ви зможете підвищити активність цільової аудиторії.

Наступним способом буде продаж мерчу через власний інтернет магазин. До такого кроку ви можете переходити, якщо товар добре продавався через соцмережі, а ваша аудиторія почала стрімко зростати. Так ви зможете отримувати постійний заробіток та продавати товари декількох типів – наприклад, світшоти, брелоки, термокружки для кави, підставки для ручок, тощо.

Ще один варіант продажу мерчу – через чужі сайти (торгові площадки). Але такий варіант має один суттєвий недолік – вам доведеться платити високі комісії з продажу товарів. Ви будете отримувати лише відсоток від суми, яка вказана у партнерському договорі. Тому маркетплейси краще використовувати у якості додаткового каналу для продажів мерчу.

Старайтеся підтримувати інтерес до мерчу у цільової аудиторії, інакше рівень продажів може впасти, а повернути його буде не просто. Запускайте серії нових та ексклюзивних товарів, експериментуйте з логотипами та зображеннями, розширюйте асортимент, підходьте до цієї справи креативно.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?