Особливості просування сайту у 2020 році
Категорія
Прес-релізи
Дата публікації

Особливості просування сайту у 2020 році

Особливості просування сайту у 2020 році
Джерело:  online.ua

Кожного року для просування будь-якого сайту, комерційного або блогу, висуваються нові умови. 2020 рік не став виключенням із цієї тенденції. З'явилися нові вимоги у пошукових рушіїв, а це означає, що їх необхідно враховувати задля того, аби сайт невпинно набирав цільовий трафік. Просування сайту — довга та кропітка робота, що вимагає особливих знань та досвіду.

Роль SEO в просуванні сайту

SEO-спеціалісти є найважливішим персоналом для успішного розвитку сайту та, як наслідок, успішного розвитку бізнесу. Розв'язувати технічні питання для просування інтернет-ресурсу — це тільки частина великої роботи. Отже, 2020 рік приніс нові тренди, що стосуються як технічних працівників, так і SEO-спеціалістів. Ось деякі з них:

  • оптимімізація ресурсу під мобільні пристрої;

  • наявність адаптованої версії для мобільних пристроїв;

  • робота з контентом та внутрішня оптимізація;

  • експертна думка, яку несе контент.

Оптимізація ресурсу під мобільні пристрої — для просування сайту в Google чи не найважливіша річ. Справа в тому, що мобільний трафік значно виріс у порівнянні з 2019 та 2018 роками. Втім, це стосується більше розробників та дизайнерів. Цього року Google буде враховувати трафік від користувачів навіть із 5-дюймовим екраном. Для прикладу, у порівнянні з минулими роками мобільний трафік зріс майже на 300 відсотків.

Другий момент, пов'язаний з мобільним трафіком, — Google в першу чергу індексує ті сайти, що мають адаптовану версію для мобільних пристроїв. Вкрай рекомендується застосовувати технологію АМР для прискорення завантаження будь-якої сторінки сайту.

Дуже важливі у 2020 році робота з контентом сайту та внутрішня оптимізація. SEO-спеціалісти звертають увагу як на унікальність контенту, так і на читабельність. У зв'язку з тим, що конкуренція на українських теренах інтернету продовжує рости, обов’язково варто враховувати ці аспекти.

Отримати довіру користувача, а як наслідок, зростання трафіку, стає набагато складніше. Довіра відвідувача сайту до ресурсу базується не тільки на приємному дизайні, вдало підібраних зображеннях, але й на якості контенту, що має відповідати запиту користувачів.

Також не слід втрачати можливості просування сайту через відсутність відеоконтенту. Цей інструмент стає ще більш популярним та приносить для ресурсу більше трафіку, аніж просто текстова інформація. Це може бути експертний відеоогляд, відгук про той чи інший товар або послугу тощо. Google у 2020 році продовжує покращувати пошук за відеоконтентом, тому цей момент варто враховувати.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?