Promocodius: в українському стартапі розповіли, як пережили кризу у перші місяці вторгнення
Категорія
Прес-релізи
Дата публікації

Promocodius: в українському стартапі розповіли, як пережили кризу у перші місяці вторгнення

Promocodius: в українському стартапі розповіли, як пережили кризу у перші місяці вторгнення
Джерело:  online.ua

Повномасштабне вторгнення в Україну стало випробуванням для всіх наших громадян. Дуже нелегко було й вітчизняному бізнесу, який опинився у непевній ситуації та відчайдушно вирішував цілий комплекс завдань. Своїм досвідом щодо того, як вдалося пережити кризу перших місяців війни, з нами поділилася команда Promocodius. Це українська компанія, інформаційний онлайн-майданчик, який пропонує актуальні купони і знижки від тисяч провідних брендів та магазинів, й тим самим допомагає їхнім клієнтам суттєво економити.

З якими труднощами Promocodius зіткнулися у перші місяці та які фактори дозволили втримати свої позиції?

Перші місяці російського вторгнення стали шоком для всіх: у команді проекту згадують, що чимало-компаній партнерів перебували у складному становищі та поставили свою діяльність на паузу. Українська аудиторія сайту скоротилась майже на 60%.

Керівники проекту відзначають: складні часи потребують непростих рішень та сильної мотивації робити свою справу. Всім співробітникам, що виїхали за кордон або до безпечних регіонів України, був запропонований гнучкий графік, надана допомога з організацією робочого місця.
Інші важливі фактори, які допомогли «втриматися на плаву»:

Забезпечення можливості долучитися до інформаційного захисту країни тут і зараз. Частину оплачуваного робочого часу співробітникам було дозволено витрачати на проекти ІТ-спротиву з метою дати відсіч агресору та допомогти армії.

Правильна постановка мети. Адже знижки та промокоди на потрібні українцям товари – це досить ефективний інструмент економії, який міг допомогти нашим співвітчизникам заощадити у непростий час.
Не варто забувати, що проект Promocodius є мультирегіональним. Філіали, які працюють в інших країнах, розвивалися й далі, бо там цікавість до промокодної тематики зовсім не зменшилася.

Які проміжні підсумки можна підбити?

Найбільшим успіхом компанії Promocodius стало те, що їй вдалося фактично повністю зберегти колектив та працювати без перерв у роботі.

Змінився і попит— споживачі знову стали цікавитися знижковими пропозиціями на:

  • купівлю електроніки та гаджетів (збільшення на 12%);

  • замовлення доставки їжі, знижки закладів харчування (збільшення на 21%);

  • перевезення, послуги таксі (збільшення на 18%).

Що стосується того, хто найчастіше використовує промокоди на сайті Promocodius, то це люди таких вікових категорій.

  • 18-24 роки — 22,64%;

  • 25-34 — 34,25%;

  • 35-44 — 19,58;

  • 45-54 — 11,64%.

Переважно вони є мешканцями Києва, а також інших великих міст Вінницької, Дніпропетровської, Полтавської, Львівської областей.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?