Тест-драйв Mitsubishi Pajero: недооцінені можливості
Категорія
Прес-релізи
Дата публікації

Тест-драйв Mitsubishi Pajero: недооцінені можливості

На правах реклами

Тест-драйв Mitsubishi Pajero: недооцінені можливості
Джерело:  online.ua

Автомобільний світ визнає авто Mitsubishi Pajero як легенду. Але при цьому випуск нових моделей в 2020 році призвів до неоднозначних коментарів. Тому, якщо ви хочете купити цю машину і сумніваєтеся, варто копнути глибше. Компанія більшою мірою визнала власні помилки і випустила вже оновлену версію. До речі, в попередньому поколінні більшості цих проблем не було. У будь-якому випадку купити Мітсубісі Паджеро можна на сервісі OLX, де представлена велика кількість цікавих пропозицій.

Фари і освітлення

Раніше фари були більше розпізнавальним знаком, який виділяв автомобіль і показував його приналежність. Але питання дизайну і краси виявилось спірним при порівнянні з якістю і практичністю. Тобто тепер повернувся традиційний стиль з трикутником по центру і зменшеними «кривавими сльозами».

До того ж задня частина автомобіля залишилася як і раніше, що забезпечує зручне використання. Передня частина змінилася в оптиці, проте такі зміни стали корисні: противотуманки, бічне освітлення і індикатори повороту.

Дисплей на робочій панелі приладів

Внутрішні елементи машини теж викликали неоднозначну реакцію. Але при цьому існує зручна панель приладів, яка ґрунтується на дисплеї в 8 дюймів. Інформація, яка відображається тут, може подаватися в декількох основних видах: від класичного дизайну до похилих кілець по обидви боки екрану.

Водій може вибирати найбільш зручний варіант для себе, поєднуючи зручність, інформативність. До того ж тут використовуються спеціальні піктограми з попередженнями про небезпеку.

Салон і його особливості

Саме ці характеристики практично ніяк не змінилися. Передня частина у вигляді оновлених блоків мультимедіа та двоповерхової консолі з «автоматом» може викликати невдоволення, хоча до таких змін швидко звикаєш. А ось задня частина салону має абсолютну новинку — окрему вентиляцію з можливістю регулювання.

Багажник отримав електропривід для відкриття і закриття дверцят. А сенсорні датчики дозволяють відкривати його за помахом ноги, хоча знаходяться вони не в центрі, як було звично, а з боків.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?