Експерти сайту Emporium розповіли, як змінилася ситуація на вітчизняному ринку одягу
Категорія
Прес-релізи
Дата публікації

Експерти сайту Emporium розповіли, як змінилася ситуація на вітчизняному ринку одягу

Експерти сайту Emporium розповіли, як змінилася ситуація на вітчизняному ринку одягу
Джерело:  online.ua

Цікаво, що ще 2 – 3 роки назад більше 50% українського ринку одягу обіймали світові торговельні оператори, близько 20% належала контрабанді та продавцям секонд-хенду. Інша частка припадає на українських виробників. У лютому 2022 ситуація почала докорінно змінюватися, про що у своєму дослідженні розповіли експерти сайту Emporium, ресурсу, де представлені найактуальніші промокоди українських інтернет-магазинів. Детальна інформація по темі в статті.

Якою є ситуація на з міжнародними брендами одягу станом на вересень 2022?

Зараз такі бренди як Pull&Bear, H&M, Zara, Bershka фактично не поставляють товари на вітчизняний ринок. ARGO, відомий мультибрендовий ритейлер скоротив ввезення модних колекцій з інших країн на 50%. Інший ритейлер, Intertop отримав менше 45%, від виробників, що представлені у його мережі. Багато видів одягу провідних брендів до України замовити досить складно, оскільки часто банки не можуть гарантувати те, що зможуть покрити борги роздрібних продавців, бо ця продукція не належить до критичного імпорту.

З іншого боку, проаналізувавши дані, як українці використовують промокод на купівлю обраного одягу та заохочення від інших продавців, експерти констатували: купівля продукції міжнародних брендів скоротилася приблизно на 38%, якщо порівнювати з січнем 2022 року.

А як переживають 2022 рік вітчизняні виробники одягу?

На думку експертів галузі – виробники модного одягу в Україні можуть збільшити попит на свою продукцію Це буде можливим завдяки тому, що зараз на ринку майже не працюють іноземні компанії, з бажанням українців підтримувати вітчизняне, швидким реагуванням дизайнерів на соціально-політичні запити сьогодення. Тепер тренд на made in Ukraine є актуальним, як ніколи.

Проте легкою ситуацію для українських виробників одягу та локальних брендів теж не назвеш. За даними експертів порталу Emporium, зараз люди з обережністю витрачають гроші на одяг та взуття, намагаються купувати сезонні та дійсно необхідні речі. Сьогодні громадяни намагаються заощаджувати, тож бренди мають бути дуже обережними, випускаючи нові колекції.

Деякі провідні українські дизайнери, зокрема, Андре Тан, зізнаються, що їхнє виробництво не вийшло на рівень січня 2022. До того ж стало набагато важче створювати колаборації з іноземними партнерами, частина з яких не ризикує інвестувати в українську економіку.

Частина українських брендів одягу, щоб втриматися на плаву скорочує обсяги виробництва, відмовляється від випуску осінньої колекції одягу, надає перевагу простим речам, відшивати які фінансово не затратно. Тому для вітчизняних виробників хорошим варіантом може стати відкриття франшизи у Великій Британії, Італії, Австрії чи Іспанії, привернення уваги закордонних споживачів.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?