Банківські перекази можуть не приходити вчасно, що спричиняє паніку та нескінченні запитання в технічну підтримку. Саме тому фахівці розповіли про основні причини та алгоритм дій, які допоможуть вам розв'язати проблему. Розглядаємо всі сценарії та особливості переказів.
Причини через які переказ може не зарахуватися
У більшості випадків не виходить переказати кошти з однієї картки на іншу через типові помилки, яких може припуститися користувач. Зробити їх із системою iPay складніше, тому частина експертів рекомендують скористатися саме нею. Ось найпоширеніші проблеми з переказом напряму:
неправильно введений номер картки;
помилка в підтвердженні транзакції через SMS;
банк визнав переказ небезпечним і потрібне додаткове підтвердження;
недостатньо грошових коштів на балансі;
технічні роботи на стороні банківської компанії.
У будь-якому з цих випадків переказати кошти не вийде. Будуть потрібні додаткові дії з боку користувача, а саме перевірка балансу і своєї картки. Не забудьте також переконатися, що термін дії пластику ще не закінчився.
Звернення до техпідтримки банку
Найефективніший спосіб дізнатися про розв'язання проблеми – звернутися до служби технічної підтримки. Завдяки цьому ви зможете дізнатися більше інформації, і зрозуміти яка саме помилка провокує проблему. Найчастіше інструкція наступна:
Необхідно перейти на офіційний сайт банку або скористатися мобільним додатком.
Вибрати канал зв'язку. Можна зателефонувати за номером телефону або звернутися по допомогу в спеціальному чаті.
Детально описати проблему й отримати рішення.
Співробітники також можуть допомогти вам, якщо транзакцію не виходить провести через підозрілу активність. У цьому випадку вам буде потрібно назвати додаткові деталі, що ідентифікують вас, і підтвердити, що ви точно хочете здійснити платіж. У більшості випадків після цього проблема буде вирішена.
Максимальний термін зарахування переказу з картки на картку
Усе залежить від використовуваного вами банку. У більшості випадків регламентований час становить 3 робочі дні з моменту відправлення платежу. Але зазвичай транзакції обробляються в рази швидше, завдяки чому суму можна буде побачити на балансі протягом декількох хвилин або навіть секунд.
У будь-якому разі рекомендуємо вам спробувати скористатися сервісом iPay за посиланням https://www.ipay.ua/ua/p2p, через який пройшло вже понад 9 мільйонів успішних транзакцій. Це дасть змогу позбутися тривоги через свій платіж і отримати швидку допомогу від служби підтримки з будь-яких питань. Серед переваг:
наявність офіційної ліцензії НБУ;
доступно на всіх пристроях, навіть якщо немає доступу до смартфона;
ризик скасування транзакції знижено завдяки прямій співпраці з банками та автоматизованим алгоритмам вибору процесингу банку.
Обирайте зручний для вас варіант і користуйтеся тільки тими платформами, які можуть забезпечити повну безпеку ваших даних.